Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

November 29, 2010

Layer Cake quilt along

Ik doe mee met de Layer Cake Quilt Along die georganiseerd wordt door   Moose on the Porch.   Elke 2 weken wordt er een 12” blok gepubliceerd van een andere ontwerper. Ze heeft al eerder dit jaar een Jellyrol Quilt along gehouden. Het waren leuke nieuwe blokken die allemaal nog te downloaden zijn hier. Omdat ik die blokken leuk vond heb ik mij maar ingeschreven voor deze quilt along, al gebruik ik geen layer cakes maar gewoon FQ’s. Het wordt een quilt van 64x80”.
Het nog even zitten dubben of ik het  wel zou moeten doen omdat ook de mystery van Bonnie Hunter zou beginnen. Maar de blokken komen om de 2weken en het is maar 1 blok die niet veel tijd neemt  om te maken. Dus ik heb me toch maar ingeschreven.

De button aan de rechterkant brengt je naar Moose on the Porch waar je alles kunt vinden.

Dit zijn mijn eerste twee blokken:

blok1blok2 groen

Ben je nieuwsgierig naar blokken van anderen, dan moet je hier even kijken.

1 comment:

  1. Love your layer cake blocks! Have you done the basket yet?!?

    ReplyDelete