Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

November 14, 2010

Nieuw mysterie

Nog een paar dagen en dan begint er een nieuw Bonnie Hunter mysterie: “Roll, roll cotton boll”.  Je kunt hier de gegevens vinden.
En op 19 november 2010 gaat het beginnen!!

Ik heb alvast mijn stoffen uitgezocht  (dezelfde kleuren als Bonnie): (hard) roze, bruin, groen, neutrale kleuren voor de achtergrond en rood als een constante kleur. Maar dan kan altijd nog veranderd worden. En met een stofkeuze voor de border wacht ik nog wel even.

Dit zijn mijn stoffen:
RRCB-fabric choice1
Ik ben heel benieuwd wat het gaat worden. Ik weet wel  dat het weer een prachtige quilt zal worden en groot!!  Smile
Doe je ook mee?

New mystery
A few more days and then the new Bonnie Hunter mystery starts. Can’t wait!! Here you can find the fabric requirements etc.
I have picked my fabrics, same colors as Bonnie: pink,  brown, green, neutrals and red as a constant. Don’t know about borders yet, but there is plenty of time to decide.

I’m very curious how this one turns out.  Probably big and beautiful!!   Smile
Are you in on this mystery??

2 comments:

  1. je gebruikt leuke stoffen! neen, ik ga niet meedoen, heb nog veel te veel liggen dat af moet

    ReplyDelete
  2. Your fabric selections look wonderful! I am definately playing along, although I am not sure if I have pulled enough fabric from my stash. I didn't want to buy anything new, so I'll see how it goes.

    ReplyDelete