Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

November 19, 2010

Roll, roll cotton Boll, deel 1

Vanmorgen was de eerste aanwijzing van het mysterie gepubliceerd: 172 van deze units maken van 2”strips.
Dit is een opwarmertje, want normaal is het 2x zoveel wat we moeten maken. En ik denk dat dat volgende week ook zo is. Ik kan mij voorstellen dat dit het middenstuk is van een 9-patch en dat wij volgende week de rest moeten maken. Maar zeker weet ik het natuurlijk niet  Winking smile
Maar het ziet er in elk geval kleurig uit.
clue1

This morning the first clue the mystery was posted: make 172 units cut from 2”strips.
Just to wet our appetite, usually the clues involve much more work. These units could be the center part of a 9-patch, so next time we probably have to make the other units.
But of course I could be wrong. Smile
But the units are nice and colorful!!

3 comments:

  1. Gorgeous, just gorgeous! Please see my blog...mine look similar!!

    ReplyDelete
  2. ooh heel kleurrijk, voel ik toch wat kriebelen bij me. Snel krabben.

    ReplyDelete