Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

December 29, 2010

Bingo!!!!!

Ik ben lid van een online quiltgroep en naast praten over quilten worden er af en toe ook andere dingen georganiseerd.
Zo is er in december  een Kerstbingo. Je vult een kaart in (of meerdere), stuurt een FQ  naar de organisatrice, die all FQ’s dan naar de winnaar stuurt. En deze keer waren er veel deelnemers.
Het begint op 1 december en eindigt op 2e Kerstdag als er iemand is die  een kaart vol heeft. En soms moeten er dan wel heel veel namen getrokken worden om  de bingo te laten vallen. Zoals deze keer.  Dat maakt het extra spannend,  vooral als er meerdere mensen op één woord zitten te wachten. Maar uiteindelijk valt hij dan toch.
En deze keer heb ik gewonnen!!  Laughing out loud  Geweldig!!!

Kijk eens, dit werd bij  mij thuis bezorgd, 57 FQ’s!!! Mooi, he! Ik ben er heel blij mee en kan ze goed gebruiken. Mijn quilts zijn meestal  scrappy.

003

Bingo!!!
I’m a  member of a Dutch online quilting group. Besides talking/writing about quilting there are also other activities, like a Christmas FQ bingo.
It all starts on December 1st and ends on the 26th when someone shouts BINGO! 
And this year I won!!! WOW.  Look what I won …… 57 fat quarters!!!!  I can see a “bingo” quilt in my future.  Smile

3 comments:

  1. Geweldig dat ze al veilig zijn aangekomen, ik had het aangetekend verstuurd voor het geval dat. 57 FQ's, dat is 14,25 meter aan stof, daar kan je wel een flinke scrapquilt van maken!

    ReplyDelete
  2. Gefeliciteerd en wat zijn het er veel daar kun je prachtige quilts van maken. Veel plezier ermee.

    ReplyDelete
  3. els, wat leuk dat je hebt gewonnen, van harte gefeliciteerd hoor.
    Groetjes van Joke

    ReplyDelete