Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

December 13, 2010

Roll roll, cotton boll – deel 4

Stap 4 is ook al af …. piece of cake  Smile

Ik heb van deze strips
strips

deze sets gemaakt en bij elke  set horen vier 2” vierkantjes.
units step4

Roll roll, cotton boll – step 4

Easy step. I  cut 9” strips (green and neutral) and turned them into the above sets: 4 per set + 4 green 2”  squares.

2 comments:

  1. What wonderful progress you are making! I too am making this one....

    ReplyDelete
  2. Wat leuk om te zien dat jij met de mystery van Bonnie bezig bent. Ik was het eerlijk gezegd al weer vergeten. Mooie kleuren. Ik ga even op de site van Bonnie kijken.
    Via Google ben ik op je site gekomen.
    Leuke weblog heb je, groetjes van Ingrid

    ReplyDelete