Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

December 30, 2010

Roll roll, cotton ball – stap 6

Van de 600 HST’s in stap 5 zijn nu 120 van deze gemaakt:

step6-1
En aan de units uit stap 1 zijn nu driehoekjes genaaid:

step6-2 rows2
step6-2
En nu maar wachten op de volgende stap: we gaan het een en ander aan elkaar zetten!!!
Ik ben heel benieuwd hoe het er uit gaat zien, ik heb er geen idee van. Heb een beetje met alle onderdelen gespeeld, maar dat hielp ook niet echt.
Nog steeds geen idee.


Roll roll, cotton ball – stap 6
The 600 HST’s from step 5 are turned into 120 rows of 5.
And I sewed triangles to the units from step 1.
See pictures above.
Now we wait until step 7 will be revealed ………… tomorrow. Can’t wait, everything will be put together and I have no idea yet how. I have played a little with them, but I did not come up with an idea.

1 comment:

  1. Erika dat gaat zo lekker bont worden weer, ik ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat. Ook een fijne jaarwisseling en met alle gezondheid een creatief 2011 toegewenst!

    ReplyDelete