Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

December 15, 2010

UFO challenge

Judy L. van Patchwork Times begint in 2011 met een UFO-challenge. Je maakt een lijstje van 12 UFO’s. Je moet ze wel even nummeren. Judy trekt elke maand een nummer en aan die quilt  ga je die maand werken. Het is een mooie manier om een paar UFO’s weg te werken.
Ik wilde het afgelopen jaar ook wat UFO’s afmaken en dat heb ik ook gedaan, maar het is altijd minder dan je van plan was.  Er zijn altijd dingen die er tussen komen of je begint aan een nieuwe quilt die dan ook weer af moet  Smile
Ik heb mij opgegeven en misschien heb ik aan het eind van 2011  een paar UFO’s minder. Dat is in elk geval wel het streven.

Dit is mijn UFO-lijstje:

  1. many trips around the world
    To be quilted.
    top af klein
  2. aqua red disappearing 9-patch
    to be quilted
    aqua red top small
  3. cubes – patchwork illusion
    Finish top + quilting.
    layout2 small
  4. RI blues
    To be quilted.
    RI-blues small
  5. bento boxes
    Backing + quilting.
    bentoboxes small
  6. old tobacco road
    To be quilted.
    OTR small
  7. freeze frame
    Backing + quilting
    freeze frame small
  8. Portuguese tiles
    To be quilted.
    portuguese tiles small
  9. Shakespeare in the park
    Blocks finished.
    Shakespeare in the park small
  10. orange crush
    Borders, backing + quilting
    orange crush small
  11. farmers market
    Blocks done.
    Farrmersmarket small
  12. Christmas block swap
    9patch blocks smallblocks small

UFO challenge
I’m signing up for Judy’s online UFO-challenge group. I need to get rid of a few (more than a few) UFO’s. I planned to finish UFO’s this year and I did, but not as many as I wanted. There is always something getting in the way, like signing up for a block swap, the start of a new quilt.  I guess you know what I mean  Smile
That’s why I’m signing up for a UFO-challenge. Maybe by the end of 2011 I’ll have less UFO’s and more finished quilts. 
If you want to join in the fun, click here to go to Judy's blog and sign up.

2 comments:

  1. I really like all of the quilts on your list - you do beautiful work!

    ReplyDelete
  2. Your list is fabulous! So... you're working on your Tobacco Road this month? Yours is beautiful. I have that one on my list as well. But my TR is still in a bunch of pieces!
    Cheers,
    Dionne

    ReplyDelete