Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

March 29, 2011

Borders

Ik ben op dit moment bezig met de borders van Roll roll cotton boll (die moet ook nog een eigen naam hebben, bedenk ik mij net).
Dit zijn de units die al eerder gemaakt waren.
step6-2

Ik heb ze per 5 aan elkaar genaaid.
border units

En die weer aan elkaar genaaid tot lange borders en dan  ziet het er zo uit:
borders2
Nu nog de lange stoken aan het middenstuk naaien.
Ik ben benieuwd hoe het er uiteindelijk uit komt te zien

Borders
I’m working on the borders. I sewed the units (that we made some time ago) together to  larger units. 
And then sewed those together till I had the long borders needed for sides and top/bottom.
Now I need to sew them to the center piece.

I’m so curious how everything will fit together and how it will look. An I need to think of a name too.

1 comment:

  1. Dan ben je al een stuk verder dan ik... ik ben nog in het stadium van driehoekjes snijden!

    ReplyDelete