Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

November 2, 2011

Nieuw mysterie

Nog een paar dagen en dan begint er een nieuw Bonnie Hunter mysterie: “Orca Bay”.  Je kunt hier de gegevens vinden.
En op 18 november 2011 gaat het beginnen!!
Ik heb alvast mijn stoffen uitgezocht  (dezelfde kleuren als Bonnie): rood, zwart, blauw en neutrale kleuren voor de achtergrond.

Dit zijn mijn stoffen:
fabric choices
Ik ben heel benieuwd wat het gaat worden. Ik weet wel  dat het weer een prachtige quilt zal worden en niet gelukkig zo groot deze keer.

New mystery
A few more days and then the new Bonnie Hunter mystery starts. Can’t wait!! Here you can find the fabric requirements etc.
I have picked my fabrics, same colors as Bonnie: red, black, blue and neutrals for background. Don’t know about borders yet, but there is plenty of time to decide.

I’m very curious how this one will turn  out.  It will be another beautiful quilt!!   Smile

No comments:

Post a Comment