Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

November 18, 2011

Orca Bay - deel 1

OrcaBay450

 

Vandaag begint het nieuwe mysterie van Bonnie Hunter.

Vorige mysteries begonnen makkelijk, niet zoveel in het begin, maar niet deze keer.
Hourglass (zandloper) blokken. Maar liefst 224 stuks in zwart/wit.

hourglass block3

Maar ze zijn klein, 2½”, dus dat is te doen. We hebben tenslotte de hele week, al zal het bij mij niet zo lang duren, ik hou van opschieten. Smile

Dit is alvast de helft, 448 stuks:

448-2

om uiteindelijk 224 stuks over te houden.

Maar die moet ik nog maken.

No comments:

Post a Comment