Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

December 12, 2011

3 x 6 bee

Ook dit kwartaal doe ik weer mee met de 3 x 6 Sampler Quilt Mini Bee

Dit zijn de blokken die ik gemaakt heb:

3x6bee 3rd quarter-hive 9

Ik heb nog niet alle blokken binnen want de ruil loopt nog tot het eind van de maand.

Dit kwartaal heb ik gevraagd om regenboogkleuren (ofwel alles mag als het maar felle kleuren zijn) met een zwarte achtergrond.

Maar deze heb ik alvast gekregen:

 

3x6 bee 4th quarter13x6 bee 4th quarter2

Hier ben ik in elk geval al heel blij mee. Het is elke keer weer een verrassing om te zien wat voor mooie blokken er gemaakt zijn.

 

This quarter I’m also in the 3 x 6 Sampler Quilt Mini Bee

These are the blocks I made for the members of my hive. This time I asked for “a  rainbow” a.k.a  anything goes as long as it’s bright and  a black background!  
I have not yet received all the blocks because the swap runs until the end of the month. But I already got 2 beautiful blocks. It’s always a surprise to see what beautiful blocks are made.

No comments:

Post a Comment