Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

December 19, 2011

Orca Bay – stap 5

Van de 350HST’s van stap 3:

350 HST’s of step 3

80 done

En 700 driehoekjes die gesneden moesten worden

and 700 triangles that needed to be cut for step 5

triangles1

vormen samen 350 driehoeken:

make 350 triangle units:

triangle units3

Dit is nog maar de helft, de andere helft hoop ik de komende dagen te maken.
Ik heb nl eerst nog een Kerstquilt afgemaakt. Blokken van een swap, hier te zien. Hij was bijna af,  alleen de border en binding moesten nog. Maar hij is af! En deze Kerst kan ik hem ophangen.
En nu kan ik  mijn tijd verder besteden met het afmaken van stap 5.

I only made about 200. I decided to finished a Christmas quilt (blogged here) I had to finish the border + binding, but now it’s done!
The next few days I’ll try and make the remaining units.

6 comments:

  1. Wow ! dat zijn er heel wat zeg !

    ReplyDelete
  2. love those bits of colours in your blacks. Going to make a stunning quilt.

    ReplyDelete
  3. You are doing great, I love the colors in the black blocks!

    ReplyDelete
  4. It takes a while to finish part 5 but its well worht it! I have just finish mine.

    ReplyDelete