Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

July 26, 2012

Er is meer

Ik heb ook nog de cheddar bowtie top af gemaakt.
Hier vertelde ik dat ik 180 blokjes af had. Het zijn er uiteindelijk 252 geworden, toen was de cheddar stof op!
De laatste 3 blokjes hebben trouwens een andere cheddar stof als achtergrondstof gekregen maar dat valt in het geheel niet zo op..

different bg_60kb

Ik had ook kunnen kiezen voor een andere layout, maar dit vond ik het leukst:

252bowties
Leuk he!

Er komen geen borders om, ik vind hem zo leuk genoeg en ook groot genoeg.

1 comment:

  1. This is the same layout and looks about the same size as mine too. Way to go!

    ReplyDelete