Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

October 20, 2012

3x6 Bee

Dit kwartaal is nu afgelopen. Ik heb 5 blokken ontvangen, nog één blok is er onderweg en komt hopelijk binnenkort. Dan kan ik ook een foto maken.
Dit zijn de blokken die ik heb gemaakt:
3x6bee - 6 stars

Ik kies meestal voor eenvoudige blokken zodat de stoffen meer de aandacht krijgen.
Binnenkort kun je ook weer inschrijven voor het nieuwe kwartaal, maar ik denk dat ik deze keer oversla. Ik heb genoeg blokken voor een quilt en die wil ik binnenkort in elkaar gaan zetten.
Bovendien begint volgende maand weer een Bonnie Hunter mystery.

No comments:

Post a Comment