Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

October 25, 2012

3x6 bee

Het laatste blok is nu ook binnen. Tijd om ze op de foto te zetten.
Hier zijn ze:
3rd quarter 2012 hiveA
Het is altijd een verrassing wat voor blokken je krijgt.  Het zijn in elk geval blokken waar ik zelf niet voor zou kiezen. Niet omdat ik ze niet mooi vind, maar omdat sommige blokken erg bewerkelijk zijn.

Het is ook leuk om te zien hoe die blokken gemaakt zijn: sommigen houden een mooie 1/4”zoom aan, anderen vinden dat blijkbaar niet zo belangrijk.
Het uiteindelijke formaat (12½”) kan ook nog iets verschillen. Maar ik kan er vast wel een mooi geheel van maken.

4 quarters
Met of zonder sashings,  dat is de vraag. Daar ga ik eens even over dubben. Eerst maar eens met de blokken spelen om een leuke layout te krijgen.

No comments:

Post a Comment