Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

October 19, 2012

Nieuwe quilt.

Dit is de quilt waar ik nu aan bezig ben: “Wild child” uit  String Fling,  het nieuwe boek van Bonnie Hunter.
Er staan zulke leuke quilts in dit boek dat het moeilijk is om er één uit te zoeken. Ik wil ze allemaal wel maken  Smile
Alhoewel, één van de quilts heb ik er al gemaakt, nl.  Roll, roll cotton boll, de mystery quilt van 2011.
Maar ik heb Wild Child uitgezocht om eerst te maken en dit zijn alvast vier blokken:
4blocks2_60kb
De string blokken in het midden zijn snel gemaakt. Alleen maar strings op een ondergrond van papier naaien. Dat gaat snel hoor.
De hst’s duren wat langer want daar heb je meer van nodig.
Ik maak de quilt wel wat kleiner 6 x 9 blokken in plaats van 8 x 10 blokken.

En dit zijn de blokken die klaar zijn:
blocks done_60kb

1 comment: