Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

November 7, 2012

Easy Street

Easy-Street-300x199
Dit is de naam van het nieuwe quilt mysterie van Bonnie Hunter.
Op 23 november gaat het beginnen!!
Het worden niet zoveel kleine stukjes als vorige jaren, geen stringblokken en n iet zoveel werk ook, volgens Bonnie. Dat moet ik eerst maar eens zien. Natuurlijk zit er veel werk aan, maar het is leuk werk en te weten dat er quilters over de hele wereld meedoen is ook leuk en stimulerend.
De stofbenodigheden staan inmiddels on line, je kunt ze hier vinden.

Bonnies kleuren zijn appel/lime groen, turquoise, paars, grijs als constante kleur en wit met zwarte opdruk als achtergrond.
Ik ben eens in mijn lekker gaan rommelen in mijn vooraad stoffen of te zien of ik genoeg van deze kleuren heb, ik vind het een leuke kleurencombinatie .

Je ziet het, ik kom een aardig eind. Ik heb alleen  niet genoeg wit/zwart. Maar er is wat onderweg.

fabrics easy streetv
Ik twijfel alleen over grijs als constante kleur. Het grijs op de foto is waarschijnlijk te licht, maar ik heb een zacht oranje gemeleerde stof gevonden die ook zou kunnen. Ik slaap er nog wel een nachtje over.

No comments:

Post a Comment