Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

November 2, 2012

Weer een stukje verder

Van losse blokken

4blocks_60kb

naar rijen met blokken

all rows done

naar een compleet middenstuk

center2

Nu ben ik bezig met het uitzoeken van de rand.
Dan denk je dat je veel stoffen hebt en dat een rand geen probleem moet zijn, maar dat valt tegen. Niet elke kleur past er bij en wat er wel bij past, daar heb ik nu net niet genoeg stof van. Stof erbij kopen is geen optie, ik moet het doen met wat ik in voorraad heb.
Maar ik blijf zoeken tot ik een leuke combinatie heb.

 

Progress: from single blocks to rows of blocks to a complete center.
Now I’m trying to find fabric for a border. I thought that would not be a problem, but it’s harder than I thought.
Not all colors go with the center and the from fabrics that would be a good match with the other colors I don’t have enough. And buying something is not an option.
But I’m sure I can find something that will go nicely with the center

No comments:

Post a Comment