Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

December 1, 2012

3x6 bee update

Vier kwartalen regenboogblokken, blokken die ik voor de anderen heb gemaakt maar dan in mijn kleuren en een paar extra blokken om de boel op te vullen en zie , dit is het resultaat ……

een regenboog top.

Het quilten moet nog even wachten, ik zit nu midden in Bonnie Hunter’s mystery.
rainbow flimsy
Four quarters of rainbow blocks, blocks I made for others in my rainbow colors and a few extra blocks to complete the top.
This is the result, a rainbow flimsy!!

Quilting has to wait until after Bonnie Hunter’s mystery is over.

rainbow flimsy2

No comments:

Post a Comment