Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

December 23, 2012

Blokken ontvangen en meer

Deze week heb ik weer twee blokken ontvangen van de 3x6 bee.
Ik heb er nu drie, dus nog drie te gaan.

005
Received two more blocks from the 3x6 bee. Three more to go.

Deze top lig al weer een tijdje in de kast, maar binnenkort (na de Kerst) wordt hij gequilt.
Hij is bedoeld als kado, dus ik moet wel opschieten.

002_60kb

Ready to be quilted.
This top has been lying around for some time. Now it’s time to have it quilted. It will be gifted, so I really need to hurry.

No comments:

Post a Comment