Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

December 17, 2012

Easy Street, step 4

64 flying geese met dezelfde kleur als in stap 2, maar nu met turquoise/aqua als zijkanten.
Omdat ik altijd meer snij dan nodig is had ik nog  “een paar” paarse driehoeken over. Die paar bleken er heel wat meer te zijn, het waren er genoeg om 64 flying geese te maken!
Dat scheelt weer wat snijwerk.

64 flying geese, same color as in step 2 but with turqoise/aqua wings.
As I always cut more just to be sure, I still had some purple triangles. But that “some” was a lot more. In fact it was enough to complete step 4! Saved me some time.

step4 geese_60kb
Daarna moesten alle die flying geese in paren aan elkaar genaaid worden, die met de witte driehoeken boven.


Dit zijn de paren met de groene vierkanten:
All pairs done + green squares:
step4   green squares3_60kb

Ga snel naar Quiltville om te zien hoe anderen deze stap hebben gemaakt.

Go on over to Quiltville and see what everyone is up to.

3 comments:

  1. Leuk om te zien, al die vliegende gansjes!
    Geniet ze!

    ReplyDelete
  2. Lovely, this quilt is going to be smashing as we say here
    Sharyn in Kalama

    ReplyDelete
  3. Your patches are lovely. This mystery is very exciting now that we are joining units together.

    ReplyDelete