Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

December 27, 2012

Lapjes

Jaren geleden heb ik uit Nieuw Zeeland een leuk applicatiepatroon meegenomen met allerlei Nieuw Zeelandse dieren erop.

patroonNZ_60kb

Binnenkort wil ik hier eens aan gaan beginnen, maar ik heb daar o.a. meer kleuren groen voor nodig. Dus heb ik hier wat extra lapjes besteld, kleinere en ook een grotere  groene lap waar ik mijn oog al eerder op had laten vallen..
Moeilijk hoor, om het bij een paar lapjes te laten.
De  kleuren zijn in het echt ook veel mooier dan op de foto.

Ze vielen net in de brievenbus. Kijk eens:

lapjes3

De kleuren van de grote lap groen is in het echt anders, feller van kleur.


Some time ago I bought a nice pattern in New Zealand with all kinds of NZ animals.
It had been in one of my drawers for too long, but my new project is to finally make this wall hanging. I only needed a few more shades of green which I ordered here.
They arrived today. Great colors, they are brighter in person. Now I have a nice variety.

No comments:

Post a Comment