Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

January 16, 2013

Blog update

Ik heb mijn blog maar eens een nieuwe look gegeven.
Een nieuwe achtergrond o.a. en het zijn nu 3 kolommen i.p.v. 2. Ziet er weer eens anders uit.

Een nieuwe achtergrond is zo gedaan, maar een hele nieuwe layout is wel een beetje eng, want er kan van alles mis gaan. Tenminste, dat denk je. Maar dat valt mee.

Ik heb het eerst eens op een test-blog geprobeerd, want als er dan iets mis gaat is dat niet zo erg. Bovendien kon ik allerlei dingen eerst proberen voor ik besliste wat ik zou doen.
Maar alles is vlekkeloos verlopen, gelukkig.

Ik heb een aantal extra bladen toegevoegd met mijn quilts etc. Je kunt ze bovenaan vinden in de diverse tabs.

Ik vind het er in elk geval leuker uitzien nu.

No comments:

Post a Comment