Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

January 9, 2013

Easy Street update

Op Nieuwjaarsdag was de onthulling van Easy Street. En zoals altijd, was het weer een verrassing .
Het is een on-point setting, dat was geen verrassing door de driehoeken die we al eerder hadden gemaakt, maar de rest wel.

On New Years day was de the Big Reveal. And that was a big surprise, as always. I knew that it would be an on point setting because of the triangles we made earlier, but that’s all I knew.

Ik heb de eerste  blokken snel gemaakt:

These are the first 2 blocks:
blockAblockB

Dit zijn de kleine driehoeken voor de 4 hoeken en de grotere zijn de setting triangles.

These are the corner triangles and the setting triangles
step7

Bij elkaar komt het er ongeveer zo uit te zien.

And put together it looks like this.
blocks2

Jammergenoeg moet de rest even wachten, hoewel mij dat zwaar valt, want ik ging liever door, maar er moet een quilt gequilt worden die ik kado wil geven en die moet eerst af.

The rest has to wait awhile. I d0n’t want to,  but I need to quilt  a quilt that will be gifted soon.

Er wordt hard aan gewerkt:
quilting freeze frame1

Wil je zien hoe ver de anderen met deze quilt zijn, ga dan hier even kijken. Dan kun je ook andere kleurcombinaties zien, heel verrassende soms.

Go on over to Quiltville and see what everyone is up to. You can see some very nice (and surprising) color combinations too.

2 comments:

  1. Wat is je quilt mooi geworden. Het doorquilten op de machine lukt mij nog steeds niet, ik realiseer mij dat ik dan ook wel wat meer affo's zou hebben. Er hangt hier nog het een en ander te wachten om doorgequilt te worden. De easy-street wordt ook erg mooi.

    ReplyDelete