Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

January 16, 2013

Easy Street

Ik ben hard aan het werk geweest de afgelopen dagen en het resultaat is dat alle B-blokken klaar zijn. Het zijn er maar 9, dus die heb ik eerst gemaakt.
Nu de 16 A-blokken nog, maar daarmee ben ik ook al aardig op weg .
B-blocks3-2
All 9 B-blocks are done.  Don’t they look great?!
Now I’m working on my 16 A-blocks.

1 comment:

  1. I am very impressed. I am now working on my "B" Blocks. All the rest are done. Your colors look very nice - I hope mine looks as good. I will have to take a photo with it partially put together and see how it really looks.

    Have you done all of Bonnie's mystery quilts? I did Roll, Roll, Cotton Boll, but I gave it away - I didn't like it. Or at least I didn't like the colors. I have Christmas Lights all done and ready for quilting.

    Marne

    ReplyDelete