Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

January 11, 2013

Freeze frame af/done.

Dit is mijn eerste affo in 2013!
De top was al een tijd(je) klaar, maar omdat andere dingen telkens mijn  aandacht vroegen kwam het quilten en afmaken er maar niet van. Maar omdat  ik deze quilt kado wil geven kwam ik er eindelijk toe om hem te quilten.
freeze frame done 001
This is my first finish in 2013!
The top had been lying around for some time because there were always other things to do first. But this will be a gift so I finally made the time to quilt. It’s quilted with a loop the loop motif..

close-up quilting

1 comment: