Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

January 4, 2013

“Getting it done” challenge

 JudyL van Patchworktimes houdt dit jaar een getting it done challenge.
Elke maand kun je vier projecten noemen die je die maand wil afmaken of waar je aan wil werken. Het kunnen een paar blokken van een bepaald projekt zijn, de afwerkbies van een quilt, het maakt niet uit.

Ik ga hier maar eens aan meedoen, dan kom ik er misschien toe om dingen die al wat langer liggen af te maken of in elk geval een deel er van te maken.

Judy over at Patchwork Times is sponsoring a new challenge for 2013 called Getting It Done.  Each participant will post a list of four quilting goals for the next month.

Dingen die ik deze maand wil (af)maken:
For January I want to get done:

1. quilten van Freeze frame
    quilting of Freeze Frame.
top af

2. alle blokken maken van Easy Street
    make blocks of Easy Street, 15 A-blocks + 8 B-blocks
blockAblockB
block A                                             block B


3. maak de laatste 15 blokken van Holy Toledo
    make 15 blocks of Holy Toledo
52blocks-2

4.  een Kindle cover maken
make a Kindle cover

No comments:

Post a Comment