Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

February 16, 2013

3x6 bee

Het nieuwe kwartaal is begonnen met het uitzoeken van een leuk blok om te maken voor mijn bee-leden.
Soms duurt het een tijd voor ik een leuk blok gevonden heb. Er zijn zoveel mogelijkheden. Maar het moet een niet te moeilijk blok zijn en één die makkelijk op maat te snijden is zonder dat er ergens punten zijn die afgesneden kunnen worden.  Smile
Meestal zoek ik een blok in EQ7, genoeg blokken te vinden.
Deze keer heb ik gezocht in Quiltmaker’s 100 blocks. Daar zijn er inmiddels  6 van verschenen ook in digitaal formaat, wat wel zo handig is.
In nr. 3 vond ik een leuk blok: nr. 278 Illusion.
Dit zijn de 6 blokken die ik gemaakt heb:
3x6bee qrt.1-2013, hive H
Inmiddels zijn er ook blokken naar mij onder weg, heb ik gehoord.

No comments:

Post a Comment