Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

March 4, 2013

Get it done February + goals for March

Van de 4 dingen die ik deze maand wilde doen, heb ik er drie gedaan:

Easy Street is een top
Easy street is now a top


top done4_60kb

De blokken voor de 3x6 bee zijn gemaakt  en gepost
Blocks for 3x6 bee done and mailed.

3x6bee qrt.1-2013, hive H
De units voor de rand van Holy Toledo zijn gemaakt.
Daarna heb ik de top in elkaar gezet wat meer tijd kostte dan ik dacht.  Lees hier maar.

Border units for Holy Toledo done.
I really wanted to finish the top, so I not only got the border units done, but also sewed the inner border and the HST border and  now the top is done!!

flimsy1_60kb

De naaimachinehoes zal even moeten wachten. Ik heb wel naar leuke hoezen gezocht om inspiratie op te doen voor de mijne .  Deze vond ik wel heel erg leuk.  Ik heb zoveel weesblokken, die kan ik hier goed voor gebruiken.

The sewing machine cover has to wait. I did search for covers for inspiration.
I really liked this one. I have a lot of orphan blocks waiting.
I found this one on the sebsite of Scot Hansen of Blue Nickel Studios. Click the picture to get to his website.



Hij komt van  de website van  Scot Hansen van  Blue Nickel Studios. Klik op het plaatje om naar de website te gaan,  zeer de moeite waard.


Mijn doel voor maart:
  • maak een achterkant voor Easy street + sandwichen
  • cheddar bow tie quilt sandwichen en quilten
  • van blokken van repro quilt een top maken
  • borders voor picnic quilt
My goals for March:
  • backing for Easy Street
  • cheddar bow tie quilt: sandwich + quilting
  • reproduction quilt to flimsy stage
  • picnic quilt borders

No comments:

Post a Comment