Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

March 27, 2013

Verjaardag

Vandaag ben ik jarig! Hoera!!
Vaak is het op deze dag mooi voorjaarsweer, maar dit jaar lijkt het wel winter.  De zon schijnt wel en het LIJKT voorjaar maar als je buiten komt wordt je door een ijzige wind begroet.
Maar binnen is het warm en ziet het er fleurig uit met de bloemen die ik kreeg:
tulpenbloemen MRBrozen2
Ik kreeg ook hele leuk post. Al een tijdje lagen er dikke enveloppen op de kast die pas op de 27 maart open mochten. Verjaardagskadootjes van de FQ verjaardagslijst waar ik dit jaar weer aan mee doe..
Vandaag mocht ik ze uitpakken.  Zo leuk!!

Kijk eens wat een prachtige lapjes er uit de enveloppen kwamen:
lapjes1
En mooie kaarten met verjaardagswensen:
kaarten2

En zelfs een leuk patroontje:
patroon
Lieve dames van de verjaardagslijst, heel hartelijk dank!! Jullie hebben mijn verjaardag een heel stuk leuker gemaakt.

No comments:

Post a Comment