Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

December 11, 2013

(Kerst) kadootje

 Ik ben bezig een assymetrische driehoek sjaal te breien. Het patroon heet Naiada en is te vinden op Ravelry
De wol die ik gebruik is Araucania Lace Merino DK

IMG_6088_medium2


Dit is het begin:
Naiade

Het zijn hele zachte kleuren.

Het is geen moeilijk patroon, maar je moet wel opletten, tenminste in het begin. Daarna ken je het patroon en is het makkelijker.
Ik ben een paar keer in de fout gegaan en heb een stukje moeten uithalen, maar later ging het prima.

Deze sjaal is bedoeld als kadootje voor mjn zusje. Ik wil het graag voor Kerst afhebben. Niet dat het een Kerstkado is, maar daarna ga ik een grote sjaal voor mijzelf maken en ik wil er graag mee beginnen.

Dit is het patroon: Boneyard van Stephen West.

Ik ga er deze wol voor gebruiken
BFL Elvincraft1
Het is zachte wol van BFL (Blue Faced Leicester) schapen van het eiland Skye in Schotland.

No comments:

Post a Comment