Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

January 18, 2014

Boneyard shawl af

Dit is de eerste keer dat ik BFL-wol heb gebruikt. Mooie, zachte wol, voelt lekker aan.  Fijn om te breien en te dragen.
Ik heb 2 strengen wol gebruikt. Omdat het handgeverfd is was er uiteraard een kleurverschil. Om dat gelijkmatig te verwerken moet je om en om breien.
Maar toen ik begon wist ik nog niet hoe groot de sjaal zou worden, dat heb ik pas al breiend bedacht. Dus ben ik later om en om gaan breien om de overgang wat te verzachten.
Ik vind het juist leuk dat het donkerder wordt naar de rand toen.

Ik vind het elke keer weer  verrassend om te zien hoe de kleuren opbreien.
blocked boneyard
ER boneyard small
Tijd voor een nieuw projekt.

No comments:

Post a Comment