Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

January 5, 2014

Boneyard shawl

Zover ben ik nu met mijn Boneyard:
boneyard sofar1_60kb
Ik ben nog wel even bezig, want dit moet een grote sjaal worden. Ik gebruik dunner garen dan in het patroon staat aangegeven, dus moet ik wat langer breien om een grotere  sjaal te krijgen. Maar dat hindert niet, het is leuk om te doen.
Breien doe ik voornamelijk ‘s avonds bij de tv. Dit is makkelijk genoeg om dat bij de tv te doen.

Het is een patroon van Stephen West
Zijn patronen zijn ook te vinden via Ravelry

No comments:

Post a Comment